Reklamace a stížnosti
Postup řešení
- Kontaktní osoba pro řešení reklamací/stížností je p. Andrea Kaštylová, +420 582 302 501, e-mail: reklamace@pfd.agel.cz
- Pro správné vyřízení reklamace/stížnosti je nezbytné vyplnit a odeslat formulář, který naleznete na této stránce dole.
- Po odeslání vyplněného formuláře Vás v případě potřeby bude kontaktovat kompetentní osoba Perfect Distribution a.s. a bude s Vámi koordinovat další postup při řešení reklamace/stížnosti.
- Reklamace/stížnost musí být vyřešena do 30 kalendářních dnů. Pokud je však výrobci při závadě kvality zasílán vzorek na přezkoušení, může být tato lhůta prodloužena, zákazník však musí být o tomto postupu informován.
- O způsobu vyřešení reklamace/stížnosti budete písemně informováni.
- Formulář slouží pro společnosti Perfect Distribution a.s., AGEL Trade s.r.o. a Agel Servis a.s.
Zákaznický tým Perfect Distribution a.s.
Formulář
podbarvená pole jsou povinná