Logo
Váš stálý dodavatel zdravotnického materiáluPerfect Distribution se specializuje na dodávky zdravotnického materiálu, přístrojové techniky, dezinfekčních, čisticích a úklidových prostředků, inkontinentních pomůcek a ostatního zdravotnického materiálu v České republice.

Objednávkový systém

Reklamace a stížnosti

Postup řešení

  1. Kontaktní osoba pro řešení reklamací/stížností je p. Andrea Kaštylová, +420 582 302 501, e-mail: reklamace@pfd.agel.cz
  2. Pro správné vyřízení reklamace/stížnosti je nezbytné vyplnit a odeslat formulář, který naleznete na této stránce dole.
  3. Po odeslání vyplněného formuláře Vás v případě potřeby bude kontaktovat kompetentní osoba Perfect Distribution a.s. a bude s Vámi koordinovat další postup při řešení reklamace/stížnosti.
  4. Reklamace/stížnost musí být vyřešena do 30 kalendářních dnů. Pokud je však výrobci při závadě kvality zasílán vzorek na přezkoušení, může být tato lhůta prodloužena, zákazník však musí být o tomto postupu informován.
  5. O způsobu vyřešení reklamace/stížnosti budete písemně informováni.
  6. Formulář slouží pro společnosti Perfect Distribution a.s., AGEL Trade s.r.o. a Agel Servis a.s.

Zákaznický tým Perfect Distribution a.s.

Formulář

podbarvená pole jsou povinná

Pro společnost:
Datum podání: 26. 04. 2019
Zákazník:
Osoba zastupujcí zákazníka
při řešení (kontakt):
E-mail:
Telefon:
Typ reklamace:

Upřesnění

Popis reklamace/stížnosti:
Poznámky:
Kód z obrázku:

Všechna práva vyhrazen